Ładowanie...
1 polubienie
9 komentarzy
0 filmów
0 przesłanych
0 obserwujących
  • 80e81c images

    ok tbh I only see one bad thing atm...
    Sometimes people lay dead on the ground and if you punch or shoot them they like, either get up and run for 1 second or just like glitch out and hover and then instantly go back to laying on the floor.
    If theres a fix to this please tell me, its so annoying, ive tried to change every setting but it just does not work. :/

    kwiecień 28, 2019
  • 80e81c images

    Is there a way to increase the gun smoke, for some reason I really really like it.
    everything in this mod is incredible but.. it feels like I dont even see the gun smoke most of the time which bothers me, I REALLY likE THe SMOKe

    kwiecień 25, 2019
  • 80e81c images

    @SH42913 Yeah it did fix it, thank you.. now I have 1 more "problem"
    I die wayyy too quickly, like, even when I buy a helmet I basically get one shot, I tried to increase my max health with a trainer and my max pain, well the pain worked but the health not.. only when I pause the mod I can increase my health and when I unpause it just goes back, I mean a fix is to make the mod not apply to you but its not really that fun being a god, theres an option to change max health but from what I understood I will still die as quick

    kwiecień 24, 2019
  • 80e81c images

    ok I think I know what causes it... its pretty weird?
    if I ever use my trainer to heal myself or give me armor and try to equip another gun the weapon wheel effects wont go away, I made it so the weapon wheel isnt real time and yea no..
    hopefully buying armor at the store wont glitch it out

    kwiecień 22, 2019
  • 80e81c images

    I absolutely love this mod but..
    Theres a glitch that makes me just want to not use it..
    Sometimes when I use my weapon wheel the sound that plays breaks and constantly plays, Ive tried everything and it just wont fix itself, Idk I think it might be because its real time when I use the wheel and it doesnt go well with my other mods

    kwiecień 22, 2019
  • 80e81c images

    Yeah. no.
    It just corrupts my game, I dont know why though as I have used it before.
    Even tried to use the backups and it still wouldnt start..

    grudzień 22, 2018
  • 80e81c images

    btw.
    JESUS CHRIST I USED THIS MOD AND CRASHED INTO A FUCKING FIRE HYDRANT AND WHEN THE WATER CAME OUT ON MY VEHICLE IT FUCKING FLEW AND GOT DEFORMED TO A MEATBALL THE SHIT YOU ON ABOUT MATE

    grudzień 21, 2018
  • 80e81c images

    Bitch what the fuck
    Everything was great until I noticed this mod FUCKING ruins the animations, my guy fucking uses the force to reload the AK, mate WhaT THe FUcK?

    grudzień 21, 2018